Ako na "dieru" v programovej pamati?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 14 14:35:21 CEST 2008

Vyskytol sa mi taky problem: v programe pre jednocip potrebujem "vyrobit" "dieru" v programovej pamati na nejakom konkretnom mieste a nejakych konkretnych rozmerov (viac-menej v strede obsadenej pamati), t.j. aby program "obtiekol" nejaku pevne danu oblast pamati.

Je vlastne takmer lahostajne, o aky jednocip a programovaci jazyk ide; ale keby to niekto chcel silou-mocou vediet, ide o AVR a gcc (takmer som napisal WinAVR... ;-) )

Riesil uz niekto nieco podobne, resp. napada niekoho nejake elegantnejsie nez drevorubacske riesenie?

wek