Relatkova pamat

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Říjen 14 13:37:33 CEST 2008

Tady jsou relatkove pocitace, ale relatkova pamet tam neni, jen par
registru:

http://www.electronixandmore.com/project/relaycomputertwo
http://web.cecs.pdx.edu/~harry/Relay

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Balogh Richard, Ing.
Sent: Tuesday, October 14, 2008 1:16 PM
To: hw-list@list.hw.cz >> HW-news
Subject: Relatkova pamat

Dobry den,

este ma napadlo, ze som na prednaske skusal studentom nakreslit (a aj
doniest)
schemu tej zakladnej pamatovej bunky - pre najnovsie je to uz len jeden
mosfet,
predtym nejaky klopny obvod z tranzistorov, este predtym z elektroniek,
alebo
z feritov. Narazil som pri relatkach. Urcite sa pouzivali aj relatkove
pamate,
ale o nich som nenasiel nikde nic. Neporadite?

Zaujima ma nejaky konkretny priklad kde, v ktorom pristroji bola taka pamat
pouzita,
ake asi mala parametre, rozmery, hmotnost :)  a ako sa to zapajalo a
pouzivalo.

Richard Balogh