vybojka do projektoru

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Říjen 14 08:17:03 CEST 2008

Byvaji to AFAIK jakesi vysokotlake vybojky, ktere vyzaduji pomerne
komplikovany "algoritmus" rozjezdu a ochran, takze zdroje v projektorech jsou
jim site na miru. Navic to cele hodne topi, musi to byt ofukovane
ventilatorem, jehoz pruduchy tam jsou zase delane vybojce na miru atd. atd.
Xeon z auta je sice asi podobna technologie vybojky, ale obavam se, ze nez
delat nejisty bastl s nejistym vysledkem za take minimalne tisice ne-li
desitky tisic, je lepsi rozbit prasatko a koupit origos vybojku nebo se na ni
vybodnout a koupit uplne novy projektor, ktery muze vyjit levneji a bude mit
oproti staremu daleko lepsi parametry.

Jakub Serych