T6963

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Úterý Říjen 14 07:06:52 CEST 2008

Ano  ten MG12864A mam take a ten menic tam je, tusim ze s 7660,
ale u toho LCD s T6963 v datasheetu se mezi GND +5V a pin 3 pripojuje
jen trimr 20kohm, mam tam sice jen 10Kohm viceotackovy, ale to by snad nemelo vadit.
Tady je DS  http://cec-mc.ru/comp/lcd/powertip/graf/PG12864LRU-ORA-H.PDF
na 7 listu je zapojeni pro kontrast. Nestudoval jsem to jeste uplne cele, je
mozne, ze se to nejdrive musi sw zapnout...
Ten lcd je z Aukra, takze je taky možné že nefunguje.

Karel