Nevyhazujte LED ani cuprextit

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Říjen 13 19:19:50 CEST 2008

Vy jste z Drnholce?
Spěcháto, teda ty led a cu.
Petr
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 12, 2008 9:49 PM
Subject: Nevyhazujte LED ani cuprextit

Dobrý den,

pokud byste někdo vyhazoval třeba olovnaté přebytky různých LED diod (klidně
i těch málosvítivých tesláckých, mohou být i větší SMD, ale aby se k nim
daly připájet drátky) a odřezky cuprextitu, byl bych vám moc vděčen. Poslat
to můžete na adresu

ZŠ a MŠ Drnholec
Svatoplukova 277/2
Drnholec
691 83

A taky to můžete dát do účetnictví.

IČ: 70282790
DIČ: CZ70282790

A někde tam prosím napište že to je pro kroužek elektro. Udělal jsem si doma
malou inventuru a zjistil jsem, že je to bída i na komorní záležitost pro 4,
ale chtějí už i další, no uvidíme kdo příště nakonec ještě přijde. Ostatního
máme zatím dostatek díky panu Galuszkovi a elektroodpadů z firmy, jen ty
ledky a kousky cuprexu, ať mají ještě něco i na hraní domů.

Dejte prosím vědět, že jste něco nachystali, ať tam nejsou zavaleni.

Děkuji, J. Lukeš