ranna sou FUNradia a CERN

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Pondělí Říjen 13 10:34:30 CEST 2008

S touto volbou se plně ztotožňuji. Program těchto stanic mne vždy dokáže
zaujmout. Také je skvělé, že pokud něco uteče, nebo nestihnu to vyslechnout,
lze čerpat z archivu ČRo, kde se k valné většině vysílaných programů snadno
dostanete.
Jen ten archiv není na první pohled vidět ....
http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv

Přeji pěkný den
Zdeněk Kašpar

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Luboš Rückl
Sent: Sunday, October 12, 2008 11:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: ranna sou FUNradia a CERN

Já se už tři roky a 9,5 měsíce vůbec nedívám na televizi. Zato rozhlas
poslouchám hodně.
Moje nejoblíbenější stanice jsou Český rozhlas 2 (Praha) a Leonardo.
Večer často poslouchám spojený
program regionálních stanic Českého rozhlasu. Komerční stanice většinou
nevydržím ani chvíli (kromě Country radia).
Když jsem slyšel na konci každého telefonátu "já jsem Fun radio", dělalo
se mi špatně.

--
Luboš Rückl