ranna sou FUNradia a CERN

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Říjen 12 21:54:18 CEST 2008

Ano je to presne tak.

V kanclu sedime tri programatori a neni neobvykle, ze tam krome
telefonatu nepadne za cely den ani slovo. Ja muziku celkem rad, ale
zjistil jsem, ze mi vadi a uspava pokud posloucham jen muziku i kdyz
treba moji oblibenou. Proto potrebuji neco co se micha s mluvenym
slovem, ale nesmi to byt ujecene a tzv. "in". Tohle jedine splnuje prave
Radiozurnal - bohuzel ta mjuuzik je fakt strasna.
Idealni by bylo kdyby muziku brali z Nocniho proudu - nevim zda to jeste
vecer bezi - tam se vetsinou dalo poslouchat vcelku zajimave kousky.

Radek Vicek