ranna sou FUNradia a CERN

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Říjen 12 21:25:48 CEST 2008

Jedine radio, ktere lze poslouchat pri praci cely den je u nas v kanclu
Radiozurnal. Bohuzel take dosti utrpel hlavne zasahem te silene zeny co
zmenila programovou skladbu tak, ze prakticky nikdy nevim kdy co je.
Nastesti to pak vratili trochu zpet ale jen trochu. Lucie Vyborna sice
take neni muj salek kavy, ale hosty posledni dobou ma vcelku zajimave.

Nebyt toho, ze mame kabelovku a na ni vzdelavaci kanaly jako Visat
Explorer a History, Discovery a Spectrum je to pro mne jen kus krabice
ve stene. ;-)

Radek Vicek