ranna sou FUNradia a CERN

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Říjen 12 20:54:31 CEST 2008

> Poslechl jsem si to a myslím že to bylo celkem fajn -
> samozřejmě na té úrovni odbornosti, která se v tom rádiu dala
> použít. Prostě v rámci popularizace jsi tam odvedl řekl bych
> dobrou práci.
>
> Lukáš Grepl

Mam stejny pocit. Co me na tom udivovalo bylo totalni diletanstvi tech
moderatoru. Nechapu, jak si mohou dovolit, kdyz maji pomerne vzacneho hosta,
se alespon malinko nepripravit, a kdyz uz nic jineho tak alespon mlcet a ne
skakat do reci a komolit to, co bylo Baluem recene. (Chapu, ze radio se
jmenuje Fun, ale i presto tuhle neprofesionalitu nechapu.)

Jakub Serych