koaxial RG213 - chcem sa zbavit

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Říjen 12 13:22:32 CEST 2008

Ahoj,

A nechcel by si radsej zavolat nejakych nasich spoluobcanov zaoberajucich sa
recyklaciou starozitnosti v zbernych surovinach?

A.

p.s.: To vies nova doba... Riadioamaterstvo bezi dneska po optickych
kabloch.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Sunday, October 12, 2008 12:45 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: koaxial RG213 - chcem sa zbavit

zdravim,
brat upratuje pivnicu a nasiel tam znacne mnozstvo materialu este z
mojich radioamaterskych cias, ktory uz zrejme nebudem potrebovat. Cele
to preberiem neskor pred vianocami, teraz len ta najvacsia polozka :-)
Takze ca. 100m 50Ohm koaxialu, je to z produkcie byvaleho Kabla, ale
velkost je kompatibilna s RG213/214. Dvojite tienenie, je novy, nebol
nikdy pouzity. Radioamateri ten kabel velmi dobre poznaju.
Vid fotografia
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/02.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/03.jpg
Myslim ze cele klbko za 500 je rozumna cena, som ale otvoreny dohode :-)
Stastny vyherca dostane este napajaci zdroj zo studiovych mixaznych
pultov Tesla Elektroakustika, zdroju chyba nejaka elektronika ale je tam
velmi pekny transformator zhruba 2x20V minimalne 10-15A
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/01.jpg
Veci su v Bratislave. Pokial by mal niekto zaujem nech sa mi prosim
ozve, ak nie tak to vyhodim.
b.