Poskozena USB FLASH

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Říjen 11 20:53:59 CEST 2008

Jenomze to se hodne blbe nosi v kapsicce, nebo na klicich.Navic Flash
disk neni ani tak urcen k zalohovani ( dostupne kapacity)  ale k
prenaseni dat, muziky, filmu.... mozna zalohy malych souboru... Ja mam
Sandisk  Enterprise a pri srovnani s ext. HDD - je tak asi polovicni
rychlost zapisu  a u cteni  tak dvoutretinova oproti ext.HDD. Takze to
neni az zas tak problem.