Baluova prednaska

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Pátek Říjen 10 23:49:05 CEST 2008

Aj ja si dovolim pridat kratku spravu z prednasky:

Povodne sme mali zabezpecenych 30 chlebickov ako obcerstvenie
pre tych 20 ludi, co v piatok poobede pridu na takuto prednasku
(moj odhad z nasich seminarov :)

Potom, sa zaplnila najprv poslucharen BC-150 (to cislo je kapacita
miestnosti) a napokon sme zrealizovali nacvik evakuacie do DE-300.
Celkovo tam bolo odhadom medzi 200 az 250 ludi.
Ak by ste niekedy nieco podobne robili - takato masa sa da pohodovo
presunut z miestnosti do miestnosti za 7,45 min.

Ano, boli aj dievcata, napocital som 12, aj ked tie otazky...
... bez tych ciernych dier by sme sa zaobisli, myslim.

Neviem preco, ale nam Balu ziadne dosky neukazoval, asi ze mu
ich pan Tosovsky vzal. A este na tom chce ryzovat, prosim...

Autor prislubil prezentacie z prednasky a videozaznam uz studenti spracovavaju.
Takze ked to bude hotovo, poslem sem linku.

Na zaver este raz srdecna vdaka ze si si aj cez vlastnu a tazko vybojovanu
dovolenku nasiel tolko casu a energie na prednasku. Studenti ma na chodbe
zastavovali: "Konecne aj na tejto skole bolo nieco poriadne."

Richard Balogh

P.S. Dakujem pritomnym hw-listom za ucast a este ospravedlnenie - nie, nehanbim
sa za tuto komunitu, ale na tricku nemam klopy a tak som si ten integrac
nemal kam zapichnut :)