cd od knihy "Udělejte si z PC v Delphi" ??

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Říjen 10 20:22:30 CEST 2008

Tak jsem myslel, ze mam. Je to sice taky v Delphi, ale ke knize "Vyuziti
rozhrani PC". Tak nic. Alespon jsem si udelal poradek v CD. :-)

Pro zajimavost: Stoji za kniha za to? Jsou tam nejake opravdu vyuzitelne
priklady?

Zdenek