Termostat

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Říjen 10 19:52:55 CEST 2008

A od čoho tá teplota stúpne, ak je kúrenie vypnuté?  Funguje to aj pri -15
st. ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek"

Tohle jsem už taky řešil. Zákazník si ztěžoval, že můj regulátor nepřinesl
kýženou úsporu. Když jsem si prohlédl záznamy, bylo jasné, že se tam hodně
větrá (teplota začala klesat, výkon rostl až na max, teplota klesala dál. Na
konci prac. doby zas teplota vzrostla na nastavenou hodnotu a výkon klesl
pod 25 %).

Pomohla úprava firmware: Když topení zjistí, že poklesla teplota a nejde jí
dorovnat, tak to vzdá a vypne se. Potom čeká, dokud teplota nevzroste.
Zákazník říkal, že mu pak pořád volali, že topení nefunguje. On opakoval, že
si mají zavřít okno. Po několika dnech přestali volat:-)