Termostat

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 10 18:27:50 CEST 2008

Huuuh jste presvedcen, ze kdyz si zavrete okno, ze se nejak proti venku
zmeni tlak?
Ja jsem to zkoumal kvuli tomu kam na meteostanici umistit cidlo tlaku.
Zda jej musim umistovat ven nebo staci jej nechat doma. Ven se mi ho
nechtelo davat kvuli kalibraci AD prevodniku a Vref.
Nakonec jsem zjistil, ze se nejsem schopen domerit zadnych rozdilu. Na
to aby se to rozeslo staci jen aby foukalo z ruzne strany na barak - na
navetrne strane mate hned pretlak - pripadne se ta krivka rozkmita.
Ale to zda otevru okno se fakt poznat neda.

Radek Vicek