Termostat

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Říjen 10 18:21:09 CEST 2008

Nojo, myšlení některý lidi asi bolí.

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

Vpodstatě jsem to měl promyšlený už několik let předem. V diskusi pod
článkem o požáru chemičky mě totiž zaujal příspěvek, kde si nějaká paní
ztěžovala, že kvůli tomu kouři nemohla mít přes noc otevřené okno, jak je
zvyklá. Tehdy zrovna hodně mrzlo, bylo už několik dní pod -10 i v Praze.
Paní navíc pod jiným článkem téhož dne psala, jak je ta vláda zlá, že jim
hrozně zdražila teplo:-)

PH

From: "Jindrich Kubec" <kubecj@asw.cz>

Zmrzli? ;o)