DNS - CNAME jako alias pro reverzni zaznam

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pátek Říjen 10 16:52:34 CEST 2008

Ja bych to videl pomerne jednodusse. Mate binec v DNS zaznamech. Propste mate
spatne nasmerovany zaznam vicek-radek.nonstoponline.com, ten by mel vest na vasi
adresu 92.62.226.32, ne jako CName na rewritelibuska.starnet.cz. Zaridit to musi
provider, chyba je u nej.

Co si udelate se zaznamy domey jakjevenku.info je vase starost. Pokud je pomoci
A nasmerujete na svoji IP adresu, nejste zavisly na rozmarech poskytovatele,
ohrozuje vas pouze zmena IP adresy. Pokud si je nasmerujete jako CName na neco
jineho, jste zavisly i na vsech zmenach toho jineho.

Jeste jedna vec k A a CName. Nektere sluzby, napriklad dorucovani mailu "nemaji
rady" CName. Respektive existuje hodne spravcu serveru, kteri se zdrahaji
dorucovat na CName zaznamy, pripadne na zaznamy bez spravneho reverzu.

Standa Smejkal