[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Říjen 10 11:39:29 CEST 2008

Muzete mi vysvetlit, jak se pozna, ze redidlo je kvalitnejsi? To, ze na kuzi
pali, bych nedaval do souvislosti s kvalitou. Takovy  perchloretylen, ktery
jsem tu zminoval jako odmastovadlo, taky pekne pali, ale davat do barvy bych
ho radeji nezkousel.

Ales Chlubny

database 3510 (20081010) __________

http://www.eset.com