Termostat

Ladislav Esterházy lada.e@centrum.cz
Pátek Říjen 10 08:52:21 CEST 2008

Ten přechod zimní/letní je jednou z podmínek. Kancelář je poměrně dost
vzdálená a jezdit tam při každé změně času je nerentabilní. Termostat bude v
kanceláři kde osazenstvo protopilo za 1rok částku přes 5OOOOkč. Proto je tam
požadavek zamezení přístupu k nastavení.
Může to být i nějaký dražší kousek.

Díky

L.E

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of brandejs
Sent: Thursday, October 09, 2008 8:31 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Termostat

No-kromě toho aut. přechodu letní/zimní mám dobré zkušenosti s
http://www.elektro-paloucek.cz/termostat-euro-91-p-3151.html?products_id=315
1

Je to jen první odkaz v Goooglu na ten typ termostatu, ale ta cena tak nějak
sedí. Termistor je přímo na termostatu, ale dá se vytáhnout dál. Jsou 2
teploty nastavitelné po hodině (komfortní/
úsporná) a v 1 programu z 8-mi lze ještě nastavit protizámrzovou ochranu -
tuším 5 °C.Lze nastavit 8 programů, 5 je přednastavených (ráno+večer, celý
den apod.) a 3 uživatelsky nasta-
vené po 1 h (komfortní/úsporná). Dá se nastavit tuším 5 až 30°C a jde to
invertovat na řízení
klimatizace. Výstup je bezpotenciálový kontakt. Aha, ale dá se to rozšťourat
....No, ale šlo by to oddělené čidlo.

P.