Reklamace - ostoupeni od smlouvy

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 22:46:51 CEST 2008

Vzato technicky, je jiste, ze to je zavada a ne vlastnost? Da se snad ostrit
I rucne, ne?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Thursday, October 09, 2008 10:43 PM
To: HW-news
Subject: OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy

Zdravim,

neni mi jasna jedna vec ohledne vyrizovani reklamace snad nekdo vi jak
to ma byt.

Koupil jsem si relativne drahy fotak (telo za 32kKc) v polovine kvetna
tohoto roku. Pred nedavnem jsem si konecne poridil kvalitni siroky
objektiv a zjistil jsem to, na co jsem mel podezreni od zacatku, tedy ze
na sirokych ohniscich spatne ostri pomoci autofokusu (tzv backfocus).

Vzhledem k tomu, ze jeste cca mesic bezi sesti mesicni lhuta, kdy
nemusim nic prokazovat a prodavajici mi musi pokud neprokaze opak, bud
zbozi vymenit, slevit nebo vyplatit zpet, chtel bych se zeptat jak to
bude/muze probihat.
Vzhledem k tomu, ze tyhle fotaky servisuji centralne jen ve Franci a
Madarsku jsem byl odkazan do Prahy do servisniho strediska Sony Czech.
Prodejce je take z Prahy takze jestli s tim mam nekam jet tak uz pojedu
rovnou do servisu. Tam predpokladam, ze jim predvedu jak to blbe ostri a
pokud mi nedokazou, ze mam vlci mhu, tak by meli pristroj vzit do
opravy. Pokud se pro ni rozhodnu.

Jde mi o to jak by to probihalo v okamziku, kdy se rozhodnu pro vraceni
penez. To mi v servise napisou nejake potvrzeni protokol, ze vada byla
zjistena a s tim pujdu za prodejcem, ktery mi da nove zbozi nebo penize?
Ten protokol mi musi vydat v nejake lhute?

Vubec to neni o tom, ze bych na tom chtel nejak vydelat - spis mi jde o
to jak to udelat abych byl co nejkratsi dobu bez fotaku. Servis do
Madarska trva priblizne 3 tydny pokud jsem informovan. Pokud by mi
vydali ten protokol o zavade v radu dni bylo by pro me lepsi rychlejsi
si zbozi vymenit. Nebo mi zbozi muzou vymenit u vyrobce v servisu kdyz
se jedna primo o zastoupeni Sony v CR?