li-ion 10,8V jako nahrada 9V baterie ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Říjen 9 21:58:28 CEST 2008

no jo, jsem ted ovlivnenej tema lifepo a123_kama, tam mi to vychazelo.
ma to bejt do dmm, takze odber 4mA, nebo 0,4mA kdyz se vypne auto
off(nic kdyz se opravdu vypne...).
nimh jsou opravdu bida ....
mozna koupit nejaky mega baleni kvalitnich 9V baterek aby cena vysla
nejak slusne jinak nevim .....
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rollfree
Sent: Thursday, October 09, 2008 9:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: li-ion 10,8V jako nahrada 9V baterie ??

Pokud je to do neceho s hodne malym odberem, tak bych tam strcil 3x
tohle http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=541-396
Ale s tim napetim se to chce trochu zamyslet. LiIon ma sice jmenovite
napeti 3.6-3.7V, ale plne nabity clanek ma 4.2V, a 12.6V dohromady je uz
docela dost.
Takze to bud nejak trochu srazit (u hodne malych odberu ale asi diody
nebo zenerky nebudou moc dobre fungovat), nebo to nenabijet uplne. Ale
protoze u LiIon je kapacita vicemene primo umerna dosazenemu napeti pri
nabijeni, tak z te kapacity uberete docela dost.

rollfree

********************************

Od: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>

dobry den.
kdyz se tu ted cerstve resej 9V baterky ..
nejakou dobu pouzivame jako nahradu 9V li-ion z gme, co ma ale jen
8,2-4V.
jelikoz se uz nejak nedodavaj a jejich umrtnost byla celkem vysoka,
hledam nejakou podobnou nahradu. treba i ubastlit neco do rozmeru 9V
baterie. nic rozumneho jsem nenasel. pak je tu jeste alternativa externi
baterky, ale zase se mi nechce lepit k sobe packy do
mobilu(cena/rozmer-ok), chtelo by to uz pack tech 10,8V, kvuli nabijeni,
ale rozmerove rozumny + cena do cca 300-400kc.
nemate nekdo nejakej tip kde pohledat, koupit ??
tomik.