[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Říjen 9 20:52:46 CEST 2008

Pred par dny jsem Alkytonem natrel strechu a nejake konstrukce.
Pripravte se na to, ze ta barva schne proklate dlouho. Pocitejte
tak s tydnem. Jinak jsem spokojeny.

Redil jsem samozrejme S6005. Kdyz jsem ty barvy vybiral, tak
jsem prosmejdil nekolik autarskych diskusnich for. Autari to dost
pouzivaji na namahane casti (podvozek). Nejaky clovek tam psal,
ze to redil az 1:10 (tj. skoro same redidlo a spetka barvy) a nastrik
pry dopadl skvele.
Rekl bych, ze ty odkazy na RO xxx pochazeji z toho, ze je to americka
barva a tyhle doporuceni jsou proste jen prelozene z originalni
dokumentace.

rollfree

***********************

Od: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>

Nakonec jsem se na zaklade zdejsiho doporuceni rozhodl pro barvu ALKYTON. Nyni koukam do technickeho listu barvy a mam par nejasnosti.
- redeni u nanaseni stetcem je napsano max 10% redidla S6005 pro prumyslove pouziti pouzivejte originalni redido RO 633
- redeni u nanaseni strikanim je napsano redit 10%-30% redidla RO 641

Je RO 633 = S6005 nebo je v tom nejaky rozdil, krome marketingoveho?
Barvu budu strikat, tak me predevsim zajima co to je RO 641, proc je na strikani jine redidlo nez na ostatni aplikace+ cisteni?
V neposledni rade, jak poznate spravnou hustotu barvy pro strikani?
Vyrobce doporucuje strikat 1-1.5mm tryskou pri tlaku 2-4bary, sice ma i 1.3mm strikaci pistoli, ale jde o malopu plochu tak bych radeji pouzil malou pistoli s 0.5mm tryskou.

Dekuji
Tom