"mrtvy" IPBox

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Říjen 9 19:42:59 CEST 2008

Zdravim vsetkych,

takze situacia bola presne podla popisu nizsie, rovnaky zdroj,
napatie 2.3V namiesto 3.3 a ostatne napatia tiez niekam odplavali.

Uz po docasnej vymene C12 a C13 za obycajne elektrolyty (vdaka Brano!)
napatie naskocilo v tolerancii tak +-3% a uz vsetko pekne funguje
a uz aj manzelka vie, co znamena "kondik" :-)

Dakujem vsetkym za pomoc a rady! Uvidime sa zajtra na Baluovej
prednaske... teda ak ma pusti sef, prisne sledujuci tento thread ;-)

Lubos