TME

Peter Bellay hwkonfera@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 9 19:41:13 CEST 2008

V pondeli vecer? Tak to je divne, to uz bys mel mit doma. Ja
objednaval vcera rano a dnes mi zbozi prislo, protoze pondeli, streda
a patek jsou odesilaci dny tento tyden.

Neprisel ti nahodou mail, ze ti web smazal kosik, misto potvrzeni
objednavky?
Petr Zahradnik, pocitacovy expert

praveze nie, prisiel mi mail so subj. Confirmation Of Purchase Order, je v
nom moja objednavka s nadpisom Order confirmation. Na ich webe mam v
nezrealizovanych objednavkach moju objednavku, status tovaru je tovar
zavedeny. Prave v diskusii tu na HW som od videl chvalu na rychle dodavky od
TME, tak som skusil objednat.
Neviete nahodou, ako sa dostat k registracnym udajom?
Peto