LCR meter

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 9 14:09:48 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Pavel Novotny:

> Souhlas, i kdyz podle grafu k te
> http://www.gpbatteries.com/pic/GP17R8H.pdf, bych to pro 40mA videl
> spise na max 5 hodin mereni.

Protoze porovnavas NiMH akumulator 170 mAh, ja porovnavam normalni
nenabijeci baterii Duracell, ktera ma asi 550 mAh:

http://www.duracell.com/procell/pdf/PC1604_US_PC.pdf

> Adaptery neresim, mam prechodku k lab. zdroj prave protoze adaptery
> zpravidla nemuzu najit, kolikrat nemohu najit ani ten merak natoz
> adapter :-).

:-)))

> Puvodne jsem uvazoval o stolnim meraku, z duvodu snazsiho nalezeni
> (zpravidla staci znat priblizne vrstvu v ktere se merak nachází),
> napajeni ze site, lepsi citelnosti displeje, ale stolni LCR metry
> jsou zpravidla pro me pouziti zbytecne presne a hlavne ukrutne
> drahe.

Tak zase je fakt, ze cim vetsi, tim se lepe hleda :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz