LCR meter

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:49:53 CEST 2008

Petr Zahradnik napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od Pavel Novotny:

> Tomu bych moc neveril.
Souhlas tyhle 9V NiXX stoji vetsinou za prd. Spis by me pak zajimalo zda
to baterie i samo dobije - pokud ne je to dost nanic - ptam se protoze
nevim co se stane kdyz tam nekdo nacvakne alkalickou - to ji to take
zacne nabijet? Pripadne zda tam je mozne osadit 9V LiXX.

> To je 13-14 hodin kontinualniho mereni na jednu beznou nenabijeci 9V
> baterii. To je docela dost. Desitky tisic zmerenych kondenzatoru.

No na tu nabijeci to vydrzi jet jen 4h. Coz uz bude vyzadovat nejake
laborovani s anbijenim.

Ja nevim nevim.

RV