Poskozena USB FLASH

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Říjen 9 13:15:30 CEST 2008

Pred par lety nam na prednasce (nejaky predmet na vysoke skole - uz si
nepamatuju jmeno) rikali, ze flasky se nemaji pouzivat na zalohovani,
protoze postupne zapominaji. Tusim se uvadelo 5 let jako maximum doby
po kterou si ta fleska data pamatuje pokud se s ni nepracuje.  Ma to
byt zpusobeno vlastni technologii FLESH....