OT:Re: Poskozena USB FLASH

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Říjen 9 12:10:55 CEST 2008

Uz mi neda nezapojit sa, v mojom okoli mam asi za 5 rokov postupne 10ks
AData PD4 (to su tie hlinikove s retiazkou, silne doporucujem) od 256M
po 4G a nezlyhala zatial ani jedna. Pricom niektore su pouzivane naozaj
intenzivne. Pravda, vsetci ich odpajame klikanim na Bezpecne odpojenie.
Ci ta "zvysena nespolahlivost" AData nie je vymyslena z toho, ked sa ich
predava strasne vela, tak sa ich vela musi aj kazit. Aj v SR/CR je asi v
servisoch najviac skodoviek, su to tie najnespolahlivejsie auta?
PT.