Poskozena USB FLASH

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 9 11:59:38 CEST 2008

Tomáš Koželuh  wrote / napísal(a):
> A-Data jsou pěkný krámy, ....

To su hrozne kecy. Pred rokom som kupoval synovcovi tiez A-Datu a ta
rychlost bola neskutocna. Zapis okolo 23MB/s, citanie este viac.
Kazdopadne bola podstatne vacsia, ako mali deklarovanu v parametroch
(myslim ze to bol rad PD6, ale uz presne nepamatam). Na ziadne problemy
sa zatial nestazoval, pritom safety odpojenie urcite nepouziva - tu
otravnu ikonu ma trvale hide a vyskakovacie bubliny som mu tiez zrusil.
Bezpecne odpojenie malo snad vyznam pri W98, ked kopirovaci bargraf v
suborovom manazeri prebehol za par sekund a samotne kopirovanie trvalo
aj minutu.

j.