LCR meter

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 9 08:57:34 CEST 2008

Novotny Pavel napsal(a):
> Take po TH2821A pokukuji, v dane cenove relaci jsem nasel respektive Mr. Vicek nasel
> Chy-41R za 2862 bez DPH u TME.
> Pri primem porovnani pro Chy-41R hovori jen dostupnost, nizsi cena 3500/2900 bez DPH a zaruka v EU
>
> Pro TH2821 hovori
> - o tridu vyssi presnost 5 mist 0,3% (Chy jen 4 a 0,7%)
> - ctyr vodicove mereni (Chy jen 2 vodicove)
Ma to v praxi u meraku tohoto typu nejaky vyznam? Tedy zda to neni jen
takova ficura na oko.

> - merici frekvence az 10kHz celkem 4 frekvence, (Chy jen 2 )
to ano, ale z DS jsem vycetl, ze je mozne vzdy pouzit jen dve podle rozsahu

> - mereni R az do 1T (Chy jen do 10M)
na druhou stranu C to umi merit jen do 10.000uF a to mi prijde malo

> Co rici na zaver kontaktoval jsem vyrobce s zadosti o cenovou nabidku, uvidime jakou nabidnou cenu.
Pokud vam odpovi mohl byste dat vedet jak jste dopadl? Pripadne bylo by
mozne udelat nejakou spolecnou objednavku? Podelilo by se aspon postovne.

RV