"mrtvy" IPBox

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 8 11:17:49 CEST 2008

> //zivotnost je podobna predoslemu pripadu, s vynimkou tych s dlhou
>zivotnostou a 2x365x24 je ovela viac aj ako tato hodnota//
>ta zivotnost se udava pro max. teplotu a pri te se zarizeni neprovozuje,
>vetsinou.
>takze vysledna zivotnost je samozrejme vyssi nez 2 roky. to jen aby
>nebyl nekdo vystrasenej, ze dneska nelze postavit zrizeni
>na vic jak rok a pul :-).

... akurat ze dnes je tendencia viac pchat veci dohromady, uz sa nenosia skrinky na radio co su slusnym kusom nabytku; takze tam ten hic je vyssi nez kedysi. A tiez je nezdrava tendencia veci nevypinat pekne slusne packovym vypinacom, alebo "tahem zapni, stiskem vypni".

A tiez ze tie sh*ty nie su celkom low-ESR, takze sa v tych spinanych zdrojov vlastne uvaria same.

Este som chcel poznamenat, ze ta vysychacia pliaga nie je obmedzena na spinacie zdroje - kolko som sa ich navymienal vo vselijakych starych geretoch, kde sa o spinanych zdrojoch ani nesnivalo...

wek