Dealextreme tracking zasielok u Slovenskej posty [bolo: Re: UV LED osvitka pre DPS]

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 8 10:30:53 CEST 2008

Ted nechapu - postaci nemaji s clem nic spolecneho - NIKDY. Postaci to
prevezmou na vstupu do CR a umisti do celniho skladu (ktery je na
poste). Celnici se tim prohrabavaji a bud to propusti bez zasahu a nebo
kontaktuji vas nebo celni agenturu co vas zastupuje (te reknete ze to ma
prevzit pokud to chcete do firmy do ucta a nebo ne a chcete to vyclit na
naklady statu).
Nasledne to zase predaji postakum a ti to doruci uz jako bezneou zasilku
(nekdy dobirkovou pokud bylo vymereno dph a clo).

DX mi ale celnici propusti bez jakychkoli kontrol zatim vzdy. A to i
kdyz jsem si nechaval posila dve UZ pracky plus dalsi serepeticky. To
oznaceni "GIFT" na celniky opravdu neplati tak blby nejsou. ;-)

Radek Vicek