"mrtvy" IPBox

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 7 22:44:14 CEST 2008

Dakujem vsetkym za tipy, skusim sa vyhnut ohybaniu toho
chybajuceho DVB-T tunera ;-)

Skusim si obhliadnut ten zdroj, len musim zajtra kupit
aky-taky merak s ficuriou merania kapacity a dam vediet.

Lubos

PS: Mimochodom, na zaciatku tychto problemov som kontaktoval
predajcu a jeden velmi ochotny pan od nich povedal:

"S IPBOXom 400 boli vzdy strasne problemy. Tolko reklamacii
nemal ziadny prijimac."