Dealextreme tracking zasielok u Slovenskej posty [bolo: Re: UV LED osvitka pre DPS]

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 7 22:30:23 CEST 2008

Dakujem!

Pripomina mi to Stoparovho sprievodcu galaxiou a pribeh,
ked na ihrisku kde sa hral prvoligovy kriket pristala
vesmirna lod, ale nikto ju nevidel, lebo generovala
pole Problemu Niekoho Ineho.

V tomto pripade to nebola masa ludi, ale pole PNI
na webe Posty nevylucujem ;-)

Lubos