RE: Proudový omezovač - obvodáři poraďte prosím...

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Říjen 7 22:02:33 CEST 2008

Do emitoru Q1 dejte pararelni RL clanek, C5, C6 zpusobuji znacne zpomaleni
obvodu.
Pro pripadne zatlumeni (tj. zpomaleni) pouzijte seriovy RC clen.
V pripade kmitani, muzete pouzit RC clanek pres diodu (a vybijeci R) tak, ze
omezeni proudu bude "okamzite", ale nabeh bude postupny (omezeny
rychlosti nabijeni C).

Slavek