ako na C: v dosemu?

milan milan@bastl.sk
Úterý Říjen 7 21:39:49 CEST 2008

Tento riadok v konfiguraku bol po instalacii alebo ste ho pridali dodatocne?

$_hdimage = "freedos:ro"

To by vysvetlovalo, preco C disk je read only

Kazdopadne - zmena na freedos:rw by mohla byt zauimava

V CentOSe - Ubuntu - ktore som teraz skusal, tento riadok neexistuje a
berie disku z adresara /etc/dosemu/drives .... Tazko povedat, co autori
tej vasej distribucie zamyslali

Aky je obsah adresara /etc/dosemu? Poslite nam vystup

sudo find /etc/dosemu -depth -exec ls -l {} \;

to iste pre vas domaci adresar a takisto obsah autoexec.bat,  hlavne
prikazy lredir, ktore v nom su

Milan