Re: Proudový omezovač - obvodáři poraďte prosím...

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 7 21:36:53 CEST 2008

 7.10.2008, 21:31:35

Nejaka spicka tam bude vzdycky, soucastky holt naji konecnou rychlost.
Nicmene, pokud chcete dale experimentovat tak:
 - vyhodte nebo alespon C5, C6
 - zvetsete hodnotu R2
 - Q6 zmente za neco rychlejsiho s vetsim h21e (BC639...)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz