"mrtvy" IPBox

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 7 21:35:04 CEST 2008

Ale hej, samozrejme ze mate pravdu. Mozu to pokojne byt kondiky.

Lenze ak tie kondiky nie su navidomoci nafuknute - a ako pan kolega pise, je to dvojrocny kusok, hadam je na odidenie kondikov este priskoro, to snad az take hrozne sh*ty tam nedavaju - a ak nahradne nie su momentalne poruke, tak mierne poklepkavanie a poprihybanie moze byt celkom zabavne stravenie vecera - a urcite lepsie nez sledovanim DBV-T ci DVB-S ;-) - a snad nicomu nemoze vadit...

A navyse pan kolega vopred podakoval za VSETKY tipy, t.j. aj za tie moje idiotske... :-D

wek