"mrtvy" IPBox

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 7 20:32:01 CEST 2008

Zdravim,

v priebehu asi 2-3 tyzdnov moj satelitny prijimac IPBox 400S
pomaly a predcasne (mesiac po zaruke) koncil svoj zivotnu put.

Najprv som si myslel, ze je problem vo flashke, ale po niekolkych
flashovaniach JTAGom sa mi to nezda byt pricinou
problemu.

Postupne ho bolo treba cim dalej tym viackrat skusat zapinat,
alebo nechat zohriat diskom nato, aby vobec zacal startovat
bootloader.

Kernel a aplikacia sa zvycajne rozbehli, ale aj tak po niekolkych
hodinach zariadenie zamrzalo.

Pocet restartov a cas zohriati sa teraz natolko predlzil, ze uz
(vzhladom na moju trpezlivost) uplne odmieta nastartovat.

Ako som tu cital v inych vlaknach, tak mi napadlo, ci by malo zmysel
zmerat/vymenit kondiky v zdroji?

Len tak mimochodom, tento kus uz bol v oprave kvoli problemom
so zdrojom, lebo od vyroby neslo napajanie disku.

Napada niekoho v com je pravdepodobne problem?

Ak niekto ma aspon ciastocnu a neuplnu schemu, budem veeelmi rad,
ak sa o nu podeli :-)

Dakujem vopred za vsetky tipy.

Lubos