ako na C: v dosemu?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 7 20:29:47 CEST 2008

> Freedos je shit, při vší úctě k těm, kteří ho tvoří, umí toho opravdu
> neskutečně hodně, ale, no prostě to není stabilní DOS, jsou to takové
> windows pro příkazovou řádku.

To mi nevadi, ja som chcel ten windows na prikazovu riadku, a nezaujima ma, nakolko to stabilne je ci nie je, nebudem sa snazit tam pustat hry ani nic graficke.

> Pro linuxový DOSemu (ale jen pro něj) existuje pro jakékoli použití free
> verze Caldera Linuxu (bývalý DR-DOS), který běhá tak, jak má. Když budete
> milej, tak se vám po něm podívám ve spindlech s backupama. Ale zapomeňte na
> USB a podobné moderní vymoženosti.

Dakujem, ale ako som pisal, ja som s freedosom spokojny.

> Ty dementní práva jsou tam proto, aby na C: mohl zapisovat i obyčejný user,
> který si to dosemu ve standardní konfiguraci pustí.

No praveze si na to obycajny user nemoze pisat, a to dokonca ani superuser.
Je mi jasne ze to je tou "standardnou konfiguraciou", ale neviem ako ju zmenit na "nestandardnu" tak aby sa do C dalo zapisovat.

wek