OT: ako na C: v dosemu?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 7 20:27:07 CEST 2008

On Tue, 07 Oct 2008 19:47:13 +0200
milan <milan@bastl.sk> wrote:

> neviem, neviem, DOSEMU som naposledy videl asi pred 5-timi rokmi ..
>
> Tak som sa rozhodol vyskusat to (na CentOS 5.2):
>
> Napisal som 3 prikazy:
> wget
> http://prdownloads.sourceforge.net/dosemu/dosemu-1.4.0-1.i386.rpm?download
> rpm -ihv dosemu-1.4.0-1.i386.rpm
> dosemu
>
> ...  a dosemu s freedosom bezi, na C sa da zapisovat .... na D takisto ...

Hej; ked som sa pokusal tiez asi pred 5 rokmi na nejakom RH7.1??? tak mi vsetko na prvy sup islo, aj zapisovat na C.

> Tazko radit, ked ani nepoviete aka distribucia je na tom eee, aka

No co som sa docital, nejaky Xandros, co by mala byt nejaka odvodenina ubuntu, ale nic blizsie o tom neviem a ani nechcem vediet.

> verzia,

Ako sa to zistuje?

>aka verzia dosemu ....

Ako sa to zistuje?

> podla toho sudo tipujem na ubuntu - ale
> vediet verziu by naozaj pomohlo. Takisto postup instalacie.

Mno, v synapticu som poklikal... ;-)

> Potom to nainstalujem a mozeme skusit nasimulovat tu chybu. Urcite to
> bude nejaka malickost ....
>

> a k tomu find: skuste:
>
> find / -name "dosemu*"

Ako som panovi kolegovi Trollerovi uz bol pisal, robi to presne to iste.

> inak sa vam hviezdicka nahradi zoznamom suborov v adresari zacinajucich
> dosemu (uvodzovky tomu zabrania - viac info "man bash")

Mne by to nevadilo, nech ich vychrli aj vela, ale nech nezdochne s nejakou debilnou nesuvisiacou hlaskou.

> Milan
>
> PS  Ubuntu nie je Linux.  Linux je len kernel (a ten nikdy nebude user
> friendly :) ), vsetko naokolo je nejaka distribucia.

Ale ved ja zase tak krepy nie som, to len aby rec nestala... ;-)

Dakujem

wek