UV LED osvitka pre DPS

iko iko@kamarad.cz
Úterý Říjen 7 14:06:05 CEST 2008

prislo mi od nich cez 12 balikov, ziaden problem. za vec ktoru nemali na
sklade a zrusil som objednavku, vratili peniaze.

druhy pripad, kolegovi neprislo vobec nic, zasielka sa stratila. to je
ale zrejme problem posty (postarov) (adresa zasielky bola bratislava)
(zevraj sa tam nejak moc stracaju baliky).

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises