OT bezpecnost (bylo bajkonur)

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 7 13:24:26 CEST 2008

Ano, navrhl jsem to zakazat a soucasne jsem zminil, ze NEMEL KOLEGU, KTERY
BY HO HLIDAL!
Prece uz male deti se uci na zakladce v chemii, ze benzinove pary jsou
vybusne.
Takze kdyz uz ta nutnost vznikne, tak by to melo byt udelano pod dostatecnym
dohledem, aby se daly nasledky znacne snizit okamzitou reakci...

OK, ok, zjistim to! A stejne jste ustipacnej! :)...

M.P.