[OT] proc je pozemni vysilani TV

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Říjen 7 10:06:55 CEST 2008

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of vostrel@lit.cz
Sent: Tuesday, October 07, 2008 8:38 AM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] proc je pozemni vysilani TV

A neni opravdu jednodussi koupit za ctyri stovky ctyrvystupovy konvertor?
Pak
se nic takoveho resit nemusi a prijimace muzou byt i 4.

---> To jste jeste nevideli, jak slozity je vedeni koaxialu od paraboly na
pudu - no prozirave tam mam trubku, jeste jsem to nezalepil polystyrenem tak
tam koukam prihodim jeste jednu aby se tam svazek koaxu casem vesel ;-)

To J:Buchta:
Proč dělat něco co je dávno vymyšlené.
Např: http://www.emp-centauri.cz/products.php?id_kateg=5&id_pkateg=38&id=244
3 x QUATRO hlava vstup , výstup pro
12 SAT receiverů . Český výrobce.
cena cca 7000,- samozřejmě pro domácnost bude
stačit menší verze.
Radim

No pro mne je prijatelna cena za neco takoveho tak max dejme tomu asi ....
1500,-  staci 2 vstupy a 2 vystupy, je neco takoveho? Ted mam prepinac
DiSeqC primo u paraboly a 15m koaxu ke slucovaci s TV a pak 10m koaxu k
televizi, kupodivu to funguje bez vyznamne ztraty urovne signalu.