Vadne PC zdroje

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Říjen 6 20:24:34 CEST 2008

No vidite zrovna nekdo v jinem vlakne shani normu 60950, tam jsou stanoveny
pozadavky. To se da jeste cist a pochopit. Ale  61010 to je mazec to musel
psat nejaky pravnik a ne elektrikar.
Petr
60950 zarizeni vypocetni techniky "a podobna"
61010 zarizeni pro merezi, rizeni a laboratorni pouziti

----- Original Message -----
From: "Koder Petr" <Koder.Petr@azd.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 06, 2008 4:39 PM
Subject: RE: Vadne PC zdroje

To bych i chapal, ale sekundarni strana je taktez posjena s PE. Potom uz
snad není duvod na dvojitou izolaci, ne?

Na zdrojich pro PC jsem znacku pro dvojitou izolaci ještě nevidel a stejne
tak napr. na mem NF generatoru, lab. zdroji, monitoru ci tiskarne není (coz
však dvojitou izolaci zajiste nevylucuje).
Petr