viackanalovy snimac teploty so seriovym vystupom

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Říjen 6 16:32:10 CEST 2008

Krome analogu v teto onlasti silne vynaleza Dallas respektive Maxim a jejich
1-Wire sbernice, napriklad DS18B20 ale i jine kousky.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Monday, October 06, 2008 4:21 PM
To: HW-news
Subject: viackanalovy snimac teploty so seriovym vystupom

zdravim,
budem robit reviziu mojej dosky s FPGA a mnozstvom digitalnych obvodov a
ukazalo sa ze pre dlhodobe monitorovanie by sa tam hodilo nejake meranie
teploty. FPGA uz ma implementovanu diodu, po doske by som na horuce
miesta umiestnil nejake SMD diody alebo tranzistory ako snimace a moja
predstava je zapojit to do jedneho maleho cipu z ktoreho polezie seriova
zbernica s komunikacne nenarocnym protokolom do FPGA. Pocet senzorov nie
je dolezity, nieco medzi 4-8 bohate staci. Je to len informacne meranie,
presnost a rozlisenie 1-2 stupne je bohate postacujuce.
Nasiel som nejake riesenia od Analogu, ale trh v tejto oblasti som
zatial vobec nesledoval, keby vedel niekto poradit nieco jednoduche rad
si rozsirim obzory.
b.