digikey.com

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Říjen 4 20:00:25 CEST 2008

Protoze jsem se na to ptal na nekolika mistech i na celnici, tak zalezi
ciste na celnikovi, zda zasilku zadrzi a necha si od vas poslat nebo prinest
doklady. Doposud jsem platil clo i DPH u postaka, ktery mi to privezl az
domu. Posledne mi to celnici zadrzeli a i kdyz se z toho melo platit clo i
DPH, tak na to bouchnul razitko "bez cla" a sel jsem. Ztratil jsem sice cas,
ale asi zase mozna usetril penize.
Podle mne musi vykazat nejakou cinnost a procento zadrzenych zasilek.
Jindra Polivka

Dobry den,

nekdo tu psal, ze z nej objednava. Chci se zeptat, jak je to s
celnikama, kdyz si objednam 100ks AT89... procesoru za cca 200 $ ?
Dostane se to ke mne do 3 dnu, nebo mi to zkysne na celnici?

Diky  Oja