OT bezpecnost (bylo bajkonur)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 6 13:06:18 CEST 2008

No jo no, Plumbinol uz asi opravdu nesezenete. ;-) Na druhou stranu ten
surik je opravdu svinstvo.

Nicmene nejsem zadnej ekofasista a pokud natiram zakladovku na kov tak
si vezmu epoxidovku se zinkem a nemusim nic dalsiho 20 let resit.
Aplikace vodovek na kov ma sva specifika a do se to urcite dobre udelat
neda.

Radek Vicek