Cim merit ESR u cca 1000ks elitu?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 6 12:16:23 CEST 2008

Doprcic nemuzu to najit - koukal jsem po RLC mustku, ktery by se dal
koupit na domaci bastleni a jeden typ jsme nasel a ted se nemuzu
dohledat - mam pocit ze to bylo od Unitrendu a melo to RS232 a dalo se
to napojit na PC a melo to funkci zda je merena velicina v toleranci.
Stalo to kolem 3.000Kc

Radek Vicek