OT Re: bajkonur

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Říjen 6 09:33:48 CEST 2008

No, ona uz predstava, ze nakladak ma stejne ucinne brzdy jako osobak
je dost velke zjednoduseni, protoze vime, ze to tak neni (tudiz to v
realu dopadne treba takhle
http://www.izdoprava.cz/view.php?cisloclanku=2008090014). Ale
kinematicky koeficient treni je pomerne staly v sirokem rozsahu
rychlosti, takze tady bych ten zadrhel nehledal.

Ales Prochaska